Veelgestelde Vragen
Bekijk hieronder vragen die vaak aan ons gesteld worden. Staat je vraag er niet tussen? Stel deze dan door contact met ons op te nemen via de klantenservice.
Bestelling en levering
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Jouw order wordt binnen 1-3 dagen verwerkt nadat de bestelling is geplaatst. Hierna duurt het nog ongeveer 1-3 dagen voordat de bestelling verzonden wordt. Totale levertijd vanaf het moment van verzending duurt ongeveer 7-14 werkdagen naar Nederland en 7-14 werkdagen naar België.
Tijdens de feestdagen periode kan levering een aantal dagen langer duren. Houd dan rekening met een maximale levertijd van 20 werkdagen. Alle bestellingen zijn volledig verzekerd. Wij gebruiken bekende internationale vervoerders om ervoor te zorgen dat uw bestelling veilig geleverd wordt.
Ik heb meerdere producten besteld maar heb er maar één ontvangen, hoe kan dit?
Wij werken met verschillende leveranciers waardoor het kan zijn dat je je producten op verschillende momenten binnenkrijgt. Als er een item ontbreekt zul je na een paar dagen de rest van je bestelling ook ontvangen.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet na de verwachte levertijd ontvangen, waar blijft het?
Het kan door drukte weleens voor komen dat een bestelling wat vertraagd wordt en later aankomt dan verwacht. Check de status van je bestelling op onze 'Track je bestelling' pagina om te kijken hoe ver je bestelling is. Als je 3 dagen na de verwachte levertijd nog steeds niks ontvangen hebt, neem dan contact met ons op via de contactpagina.
Hoe track ik mijn bestelling?
Je kunt je bestelling volgen via onze Track je bestelling pagina. Vul hier je e-mail adres in en vervolgens het bestelnummer van je order. Dit is een 4-cijferig nummer (bijvoorbeeld #1800). Vul het bestelnummer in zonder het # symbool.
Houd er rekening mee dat het een paar dagen kan duren voor de tracking informatie geüpdatet worden.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij bieden voor bestellingen van alle producten binnen onze catalogus naar Nederland en België GRATIS verzending.
Naar welke landen leveren jullie?
Wij leveren naar Nederland en België. Wil je bestellen vanuit een ander land? Dan is dit wel mogelijk, maar neem dan eerst contact met ons op aangezien er mogelijk verzendkosten bij komen. Ook kan de levertijd wat langer zijn.
Moet ik betalen voor invoerkosten?
Nee, je hoeft geen invoerkosten te betalen. Als er onverwachts een rekening voor invoerkosten binnenkomt, neem dan contact met ons op via de contactpagina zodat wij deze kosten kunnen terugbetalen aan jou.
Kan ik mijn product retourneren?
Ja, dat kan.* Als je niet tevreden bent over een besteld product kun je deze binnen 14 dagen retourneren door het retourproces te volgen op onze retour pagina. Meld je retour aanvraag eerst voor aan ons via de contactpagina voordat je het verzend.**
*Retournering voor gepersonaliseerde producten is echter niet mogelijk.
**Voor B2B-klanten (Business to Business) geldt de wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen niet. De algemene verkoopregels zijn van toepassing. De annuleringsregels voor zakelijke klanten staan in onze algemene voorwaarden.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, dat kan. Wees er wel snel bij want als het product al verzonden is dan kan dit niet meer. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via de klantenservice zodat wij de bestelling kunnen annuleren. Gelieve binnen 1 dag na je bestelling.
Kan ik mijn bezorgadres veranderen nadat mijn bestelling al geplaatst is?
Heb je per ongeluk een verkeerd adres opgegeven bij het bestellen? Geef deze fout dan zo snel mogelijk door via de klantenservice zodat wij dit kunnen aanpassen. Als de bestelling al verzonden is kunnen wij het adres helaas niet meer wijzigen.