Meteen naar de content

GRATIS verzending naar Nederland en BelgiĆ«! šŸšš

    Veelgestelde Vragen

    Bekijk hieronder vragen die vaak aan ons gesteld worden. Staat je vraag er niet tussen? Stel deze dan door contact met ons op te nemen via de klantenservice.

    Verzending

    Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Uw order wordt binnen 2-3 dagen verwerkt nadat de bestelling is geplaatst. Hierna duurt het ongeveer nog 1-2 dagen voordat de bestelling verzonden wordt. Totale levertijd vanaf het moment vanĀ verzending duurt ongeveer 7-14 werkdagen naar Nederland en 8-14 werkdagen naar BelgiĆ«. Vanwege deĀ Kerstdrukte kan levering iets langer duren. Houd rekening met een maximale levertijd van 20 werkdagen.

    Alle bestellingen zijn volledig verzekerd. Wij gebruiken bekende internationale vervoerders om ervoor te zorgen dat uw bestelling veilig geleverd wordt.

    Ik heb mijn bestelling nog steeds niet na de verwachte levertijd ontvangen, waar blijft het?
    Het kan door drukte weleens voor komen dat een bestelling wat vertraagd wordt en later aankomt dan verwacht. Check de status van je bestelling op onze 'Track je bestelling' pagina om te kijken hoe ver je bestelling is. Als je 3 dagen na de verwachte levertijd nog steeds niks ontvangen hebt, neem dan contact met ons op.

    Zijn de verzendkosten gratis?
    Jazeker, wij bieden voor alle bestellingen naar Nederland en Belgiƫ volledig gratis verzendkosten.

    Naar welke landen leveren jullie?
    Wij leveren naar zowel Nederland als BelgiĆ«. Wil je bestellen vanuit een ander land? Dan is dit wel mogelijk,Ā maar neem dan eerst contact met ons op aangezien er mogelijk verzendkosten bij komen. Ook kan de levertijd wat langer zijn.

    Ik heb meerdere producten besteld maar heb er maar Ć©Ć©n ontvangen, hoe kan dit?
    Wij werken met verschillende leveranciers waardoor het kan zijn dat je je producten op verschillende momenten binnenkrijgt. Als er een item ontbreekt zul je na een paar dagen de rest van je bestelling ook ontvangen.

    Moet ik betalen voor invoerkosten?
    Onze producten worden rechtstreeks door onze leverancier geleverd uit het buitenland. Hierdoor kan het zijn dat bij duurdere producten (boven de ā‚¬50) invoerkosten en belasting door de douane wordt geĆ«ist. Het komt niet vaak voor, maar als het wel voor komtĀ neem dan contact met ons op zodat wij deze kosten volledig kunnen terugbetalen aan u.

    Annulering en retournering

    Kan ik mijn product retourneren?
    Ja, dat kan. AlsĀ je niet tevreden bent over een besteld product kunĀ je deze binnen 14 dagen retourneren door het retourproces te volgen op onze retour pagina. Als je hier verdere vragen over hebt kun je contact opnemenĀ via de contactpaginaĀ of via Facebook.Ā 

    Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Ja, dat kan. Wees er wel snel bij want als het product al verzonden is dan kan dit niet meer. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via de klantenservice of Facebook zodat wij de bestelling kunnen annuleren. Het liefst binnen 1 dag na je bestelling.

    Kan ik mijn bezorgadres veranderen nadat mijn bestelling al geplaatst is?
    Heb je per ongeluk een verkeerd adres opgegeven bij het bestellen? Geef deze fout dan zo snel mogelijk door via de klantenservice zodat wij dit kunnen aanpassen. Als de bestelling al verzonden is kunnen wij het adres helaas niet meer wijzigen.

    Gratis Verzending

    Altijd gratis verzending binnen Nederland en Belgiƫ.

    100% Veilige Betaling

    Betaal altijd veilig via iDeal, Creditcard, Paypal, Bancontact, Belfius, KBC/CBC en Klarna.

    14-Dagen Retour

    Wij staan achter onze producten en bieden een niet goed, geld terug beleid.

    100% Klantenservice

    Wij staan altijd voor onze klanten klaar en zijn elke dag bereikbaar.